måndag 15 oktober 2012

Silvercrest

Silvercrest är lågt värderade sett till nuvarande produktion och nuvarande silverpris. Kolla själva på miningstockvaluator.com och jämför med andra bolag. Lägg sen till att de räknar med att ha kraftig tillväxt. Om man sen dessutom som mig tror att silverpriset är på väg uppåt blir investeringen ännu mer lockande.

Jordan från dailygold har bolaget i sin portfölj och följer dem noga. Hans resultat senaste åren är bland de bättre i sektorn (av vad jag har koll på).

Om jag lägger till dem i min portfölj lär de komma en post med DD om bolaget.


2 kommentarer:

  1. Köpte en liten post igår på 2.40, aktien studsade fint på 2.30 och avslutade på dryga 2.50.

    /RoyKeane

    SvaraRadera
  2. Riktigt rejäl studs. Köp runt 2.40 tror jag är ett bra pris

    SvaraRadera